Algemeen
Dit software-pakket is ontworpen voor KMO bedrijven die hun dossiers op een professionele manier wensen te beheren. Compacti is een handige hulp bij uw dagelijkse administratie, ook voor wie weinig computerkennis heeft.
De standaard functionaliteiten :
efficiënt beheer van de gegevens van uw klanten, leveranciers
bibliotheek met standaard teksten, tarieven, algemene voorwaarden
werk met standaard artikelen of integreer volledige artikellijsten
bijhouden van bestellingen & leveringen van leveranciers/klanten
opmaken van offerte, bestelbon, leveringsbon, factuur, creditnota
opvolgen van openstaande rekeningen en betalingen
snel consulteerbare en gedetailleerde aan- en verkoopshistoriek
backup-functie geïntegreerd , naar USB of naar webserver (internet)
Meer uitleg over alle functionaliteiten.

Extra modules en mogelijke uitbreidingen/opties
Werven - opvolging
Met deze uitbreiding kan u per dag voor alle werven bijhouden welke materialen er werden geleverd, en ook het aantal gepresteerde werkuren per werf & werknemer. Wanneer u dit wenst worden deze werfbon-ingaves verzameld , klaar om over te brengen naar een factuur. Dit zorgt voor een duidelijke facturatie naar uw klanten en voor u de nodige controle-mogelijkheden.
Aankoop & voorraadbeheer
De voorraad wordt bijgehouden van elk artikel bij een verkoop of terugname, of bij aankoop of elke geregistreerde ingave van ontvangen goederen. Een handige functie voor het opmaken van uw inventarislijst.
Import/update functie (artikels & klanten)

Een klanten- of contactenlijst automatisch overzetten naar uw klantenbestand in de Compacti-software of artikelen uit andere lijsten overbrengen naar uw programma. En dan ook het onderhoud ervan te automatiseren, zoals het regelmatig updaten van de prijzen. Uw leveranciers kunnen u eventueel helpen aan een bibliotheek met alle relevante artikelen nodig voor uw activiteit.
Multi dossier uitbreiding
Wie meerdere activiteiten of verschillende bedrijven heeft kan met deze optie dan ook de verschillende dossiergegevens perfect gescheiden beheren. Voor elke activiteit zijn de algemene instellingen, documentnummering en opmaak, klantenlijst, artikellijst, … volledig afzonderlijk gehouden.
Support abonnement
Uw programma haalt automatisch de programma-updates op via internet. Zo geniet u mee van de regelmatige aanpassingen of uitbreidingen aan de software als gevolg van vragen en wensen van andere gebruikers. Wij werken constant aan verbetering en luisteren naar de opmerkingen van onze klanten. Krijg via onze website of via email informatie over nieuwe tarieven, zoals recupel of bebat - bijdragen.
Hulp nodig bij een configuratie van uw computer of het programma ? Via onze website nemen wij de bediening van uw computer over en helpen u van op afstand.

login
code
login vergeten

voor