Standaard software pakket : € 690

opmaken van offerte, bestelbon, leveringsbon, factuur, creditnota
opvolgen van de openstaande rekeningen en betalingen
beheer van gegevens van klanten, leveranciers
bibliotheek met standaard teksten, tarieven, voorwaarden
bijhouden van bestellingen & leveringen van leveranciers/klanten
opzoeken in gedetailleerde & automatisch bijgehouden historiek

De belangrijkste beschikbare uitbreidingen :  

werf-opvolging
noteren van materialen op werf geleverd via werfbon
noteren van gepresteerde werkuren per werknemer
werfbons verzamelen & automatisch factureren

€ 140

aankoop & voorraadbeheer
voorraadbeheer van artikels, verkopen en aankopen ingeven en opvolgen, maken van een inventarislijst

€ 100

import/update-functie
contactenlijst importeren in uw klantenbestand
artikel-bestanden overzetten naar uw artikellijst
onderhoud automatiseren (updaten v/d prijzen)

€ 120

maatwerk
wanneer stukken met bepaalde lengte of oppervlakte moeten verwerkt worden in een offerte of factuur
= met ingave van afmetingen & de prijs per m of m²

€ 80

multi-dossier versie
verschillende en afzonderlijke dossiers beheren
voor elk dossier zijn er afzonderlijke instellingen, nummering en opmaak, klantenlijst, artikellijst

€ 120

Exclusief éénmalige kost 'user-licentie' = € 60

Netto prijzen exclusief 21% BTW
U bepaalt zelf met welke functionaliteiten u begint, later uitbreiden kan altijd.